11 mei: La ramotte

Klokslag 9.30u vertrokken 7 leden van TC stein aan Le Marmotte,1 rijder had zich zo moeten haasten dat hij vergeten was zijn lange pyamabroek uit te doen, na het eerste klunen op de prins Mauritslaan in Beek kregen we de wind in de rug richting Schinveld. Daar de grens over waar Gied (zoals vooraf aangegeven) afscheid van ons nam. Met Tom-Tom Vorstermans reden we door het Duitse landschap heen. in Waldfeucht stond ons een aangename verassing te wachten namelijk een fikse plensbui regen. We besloten geen pauze te houden en reden, nu met wind op kop, huiswaarts te fietsen. Cees had het helemaal gehad maar met z’n 76 jaar alleen maar respect (volgende keer wel de pyamabroek uit Cees). Blauw van de kou thuisgekomen met bijna 100 km in de benen, hopen we op beter weer voor volgend weekend.

2 gedachten over “11 mei: La ramotte”

  1. Waldfeucht heet niet voor niks Waldfeucht!!!
    Ik was/ben ziek anders was ik ook meegegaan.

    Groet,

    Jan Op den Camp.

Reacties zijn gesloten.